poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Prolog

 Każdy dzień jest piekłem, kiedy uciekasz od czegoś, co kochasz.
 Nawet, jeśli to już tylko przeszłość.
 Nawet, jeśli to już stracone.
 Nawet, jeśli myślisz, że tak trzeba.
 Ale to wcale nie jest wyjściem.
 Nie sztuką jest wszystko zostawić.
 Sztuką jest pokazać siłę i odwagę.
 Sztuką jest zostać.
 Ratować to, co jeszcze zostało.
 Jeśli tęsknisz za przeszłością, to wiesz, że ucieczka nie była dobrą decyzją.
 Wspomnienia stają się twoim największym wrogiem i największą tęsknotą.
 Nikomu nie ufasz.
 Zatracasz się w swojej własnej rzeczywistości i nikogo do niej nie dopuszczasz.
 W milczeniu znosisz swoją samotność.
To twoja kara.
Dla mojej siostry. ~Zła Królowa

2 komentarze

  1. Hejka! :* Dziękuję bardzo za dedykację, siostro :) Prolog mi się podobał, dał mi trochę pytań i zagadek, więc z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział! :) Pozdrawiam gorąco :*

    http://poznaj-moja-tajemnice-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;) Szczerze mówiąc do wejścia tutaj zachęcił mnie tytuł. Przyjaźń i magia mają dla mnie szczególne znaczenie. Oczywiście mówiąc magia, mam na myśli tą książkową i filmową :D Prolog mi się podoba, chociaż grafika pozostawia wiele do życzenia (Nie wiem, czy już zamówiłaś szablon albo go tworzysz, ale polecam to zrobić). Nie zwykłam oceniać książki po okładce, więc mimo to przeczytałam i muszę przyznać, że mi się spodobał. Przemawia do czytelnika. Za bardzo nie wiem, co jeszcze mogłabym napisać, więc poczekam sobie na pierwszy rozdział i skomentuję nieco dłużej.
    Trzymam kciuki i życzę weny!
    PS Zapraszam do siebie (bo autoreklama musi być ^^):
    https://naprzeciw-przeznaczenia.blogspot.com/
    (W skrócie: Pierwsza wojna czarodziei; historia OC; nienawidzi Dumbledore'a, pragnie się na nim zemścić; nienawiść do Voldka zamienia się po bardzo długim czasie (nie wiem czemu, ale wątek miłości jakoś wolno się u mnie rozwija) w miłość; mnóstwo tajemnic, zagadek, przygód i przyjaźni)

    OdpowiedzUsuń